Маркетинговий консалтинг


Ми надаємо послуги в сфері маркетингового консалтингу з метою повної реалізації ініціативи клієнта в сфері організації, розвитку й посилення бізнесу. Консультанти нашої компанії готові провести аналіз бізнесу клієнта, виявити проблеми, допомогти в постановці маркетингових цілей, визначити та мобілізувати маркетингові ресурси для досягнення цілей підприємства.

Основні напрямки маркетингового консалтингу компанії "Міжнародний консалтинг":
  •  аудит системи маркетингу на Вашому підприємстві;
  •  дослідження ринків та їх сегментування;
  •  пошук цільових груп споживачів;
  •  розробка довгострокових маркетингових стратегій;
  •  побудова операційного маркетингу на підприємстві;
  •  комплекс робіт над продуктом – комерційний потенціал продукту, комплекс просування, аналіз місць продажу, ціноутворення тощо;
  •  реалізація окремих маркетингових і рекламних заходів;
  •  розробка стратегії просування;
  •  розробка й побудова системи управління маркетингом;
  •  організація процесу збору й використання маркетингової інформації;
  •  виявлення проблем у маркетингу й розробка заходів щодо їхнього усунення;
  •  також можливі інші консультації, що ставляться до маркетингової діяльності компанії.
Управління маркетингом є найважливішою ланкою в ланцюжку управління бізнесом і тому воно повинне працювати бездоганно.

 

Станом на: 22.11.2017
 100 USD=2649.2211
 100 EUR=3104.3573
 10 RUB=4.4554